Δρ Ιουλία Τελεβάντου

Ioulia Televantou

Δρ Ιουλία Τελεβάντου

Λέκτορας στη Μεθοδολογία Έρευνας & Στατιστική
  • Θεολογική Σχολή Εκκλησίας Κύπρου Ισοκράτους, 1-7
    1016, Λευκωσία Κύπρος
  • Τηλ.: 00 357 22443061
  • Φαξ: 00357 22 443 050
  • E-mail: i.televantou@theo.ac.cy

Προφίλ:

H Δρ Ιουλία Τελεβάντου, Λέκτορας στη Μεθοδολογίας Έρευνας και Στατιστική στην Ψυχολογία, κατέχει διδακτορικό στην Εκπαίδευση (DPhil in Education, Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν σε εφαρμογές της στατιστικής στην εκπαίδευση και γενικότερα στις κοινωνικές επιστήμες. Μέχρι τώρα, έχει πέντε δημοσιεύεσεις σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές από το 2011, μία προσκεκλημένη ομιλία και περισσότερες από 10 συμμετοχές σε διεθνή συνέδρια με κριτές από το το 2011. To δημοσιευμένο έργο της έχει λάβει 99 ετεροαναφορές (h index: 3, i-10 index: 3). Έχει υπάξει υπότροφος του Ιδρύματος Λεβέντη (Σεπτέμβριος 2008 – Σεπτέμβριος 2011), του European Social and European Council (ESRC) του Ηνωμένου Βασιλείου και του Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας (ΙΔΕΚ; 2011 -2013), ενώ έχει λάβει και μία σειρά από χορηγίες από εσωτερικά κονδύλια του Πανεπιστημίου Κύπρου (2015 – 2019). Η διδακτορική της διατριβή έχει βραβευτεί από το IEA (“International Association for the Evaluation of Educational Achievement”; IEA Bruce H. Choppin Memorial Award, 2015). Μέρος της έρευνάς της έχει επίσης βραβευτεί με το “2017 AERA International Travel Award” με υποβολή πρότασης για παρουσίαση στο συνέδριο της Αμερικανικής Εκπαιδευτικής Εταιρείας (American Educational Research Association conference; AERA) που έγινε το 2017. Είναι μέλος του European Association for Research in Learning and Instruction (Earli) και στο παρών συμμετέχει σε συνέδρια και άλλες δραστηριότητες της ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος Earli SIG 17: Methods in Learning Research. Στο παρελθόν (2011 – 2013) είχε διετελέσει συντονίστρια της ομάδας των νέων ερευνητών της ομάδας Σχολικής Αποτελεσματικότητας του ίδιου οργανιμού (Earli Sig 18), αναλαμβάνοντας την διοργάνωση του συνεδρίου “JURE SIG 18 pre-conference”, το οποίο προηγήθηκε του “4th meeting of the Earli SIG Educational Effectiveness, 2014”.