Μύρια Κκάλη

Μύρια Κκάλη

Ακαδημαϊκή Διευθύντρια CIM Λευκωσίας
Λέκτορας Management & Marketing
Συνεργαζόμενο Ακαδημαικό Προσωπικό
  • Theological School of the Church of Cyprus1-7 Isocratous, 1016, Nicosia, Cyprus
  • Τel: 22443055
  • Fax: 22443050
  • Email: m.kkali@theo.ac.cy

Προφίλ

Η Δρ. Μύρια Κκάλη είναι Ακαδημαϊκή Διευθύντρια στο CIM Λευκωσίας και Αναπληρώτρια Διευθύντρια στο Cyprus Centre for Business Research. Διδάσκει Marketing, Συμπεριφορά Καταναλωτή (Consumer Behaviour), Global Marketing και Ερευνητικές Μεθόδους  στο προπτυχιακό πρόγραμμα Business Studies with Marketing και Contemporary Marketing Challenges στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Digital Marketing. Κατείχε τη θέση Βοηθού Λέκτορος στο Nottingham University Business School κατά την περίοδο 2012-2016 όπου και διεξήγαγε την Διδακτορική της έρευνα για την απόκτηση PhD in Business and Management με εξειδίκευση στον τομέα του Marketing. Έχει αναπτύξει ερευνητική κατεύθυνση στον τομέα του Data Marketing και συγκεκριμένα στις μεθόδους επικοινωνίας και κατανόησης (sensemaking and sensegiving) μεταξύ των Αναλυτών δεδομένων και των Marketers στον επιχειρηματικό κόσμο. Έχει παρουσιάσει σε Ακαδημαϊκά Συνέδρια αλλά και εκπαιδευτικά σεμινάρια. Παράλληλα με την ακαδημαϊκή της καριέρα δραστηριοποιείται και στον Μη-Κυβερνητικό τομέα μέσω του ρόλου της ως Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Διαχείρισης του Μη-κερδοσκοπικού Οργανισμού Sistema Cyprus.

Σπουδές

PhD Business and Management (εξειδίκευση στον τομέα του Marketing), The University of Nottingham, UK Data-Based Marketing Setting: An Investigation into Marketers’ Meaning Creation in a Data World

MA Marketing  (2010)   The University of Nottingham, UK

The Power of the Tribe and Advertisement Avoidance in Online Communities

BA Management Studies (2009), The University of Nottingham, UK

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

Organisational Sensemaking and Sensegiving   

Η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ οργανωτικών μελών και η προσπάθεια διαμόρφωσης ‘κοινής αλήθειας’ και πραγματικότητας μέσω  της διαχείρισης γνώσεων και γλώσσας αλλά και μέσω πολιτικών επιδράσεων μεταξύ οργανωτικών μελών που κατευθύνει την κατανόηση πληροφοριών.

Marketer’s Identity Construction

Η διαμόρφωση επαγγελματικής ταυτότητας των marketers στον συνεχώς εξελισσόμενο τομέα marketing με την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

Κκάλη, Μ. (2018). ‘Digital Transformation: Challenges and Opportunities for Businesses’, CIM Business Bulletin, https://cima.ac.cy/bulletin-details/business-bulletin/digital-transformaiton

Κκάλη, Μ. (2018). ‘De-mystifying the Millennial Consumer’, CIM Business Bulletin, https://cima.ac.cy/bulletin-details/business-bulletin/millenials-consumers

Κκάλη, Μ. (2017). ‘Online media and Tourism Marketing’, CIM Business Bulletin, https://cima.ac.cy/bulletin-details/business-bulletin/online-media-tourism

Κκάλη, Μ. (2017). ‘Cyprus Tourism:  Industry Performance, Challenges and Opportunities for Future Expansion, CIM Business Bulletin, https://cima.ac.cy/bulletin-details/business-bulletin/tourist-industry