Προφίλ
Η Δρ Μαρία Παύλου είναι Eπίκουρη Καθηγήτρια Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στη Θεολογική Σχολή Εκκλησίας Κύπρου. Διδάσκει στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Θεολογίας. Είναι, επίσης, Υπεύθυνη Διασφάλισης Eσωτερικής Ποιότητας και Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων. Eίναι αριστούχος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας (κλασική κατεύθυνση) του Αριστοτελείου Παν. Θεσ/κης (2002) και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Bristol στο Ην. Βασίλειο (2007). Kατέχει επίσης μεταπτυχιακό δίπλωμα (ΜΑ) στις Κλασικές Σπουδές (Παν. Leeds, 2003) και μεταπτυχιακό δίπλωμα (MSc) στην Ψηφιακή Εκπαίδευση (Παν. Εδιμβούργου, 2018). Από το 2005 μέχρι σήμερα εργάστηκε ως Ειδική Επιστήμονας στο Παν. του Βristol (2005-2009), στο Παν. Κύπρου (2014-2018), και στο Ανοικτό Παν. Κύπρου (2010-2013 & 2018). Επιπροσθέτως, εργάστηκε ως μεταδιδακτορική συνεργάτις σε ερευνητικά έργα στο Παν. Κύπρου (2010-2011, 2015-2017) και στο Ανοικτό Παν. Κύπρου (2012-2015). Διετέλεσε υπότροφος διαφόρων φορέων: Center for Hellenic Studies (Harvard University), Μargo Tytus Summer Fellow (University of Cincinnati), Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Ελλάδος, Ίδρυμα Α. Γ. Λεβέντη, Αrts and Humanities Research Council (Ην. Βασίλειο), Fondation Hardt (Γενεύη), Ίδρυμα Ι. Κωστοπούλου. Έχει δημοσιεύσει αριθμό άρθρων και βιβλιοκρισιών σε έγκυρα διεθνή περιοδικά με σύστημα κριτών και σε συλλογικούς τόμους, ενώ έχει ασχοληθεί και με την κριτική ποίησης/θεάτρου, όπως επίσης και με τη θεατρική γραφή. Έχει επιμεληθεί (μαζί με τους καθηγητές Β. Λιαπή και Α. Πετρίδη) τον συλλογικό τόμο Debating with the Eumenides, που δημοσιεύτηκε το 2018 από τις εκδόσεις Cambridge Scholars, όπως επίσης και τον συλλογικό τόμο Framing the Dialogues: How to Read Openings and Closures in Plato (μαζί με τον Καθ. Α. Τσακμάκη και τη Δρα Ε. Κακλαμάνου), o οποίος δημοσιεύτηκε το 2020 από τον εκδοτικό οίκο Brill. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας σχεδίασε και συντόνισε τη δράση «Διαδικτυακές Συναντήσεις Αγάπης» (https://www.theo.ac.cy/διαδικτυακές-συναντήσεις-αγάπης/) και στο παρόν στάδιο συντονίζει το Έργο AUGE (Αdvancing Utterly Green Environments) του Προγράμματος Εrasmus+ (K2).
- Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=mJGIj6UAAAAJ&hl=en
- Academia Edu https://theo.academia.edu/DrMariaPavlou
- ResearchGate https://www.researchgate.net/profile/Maria_Pavlou2/research